Recenzia monitora ASUS VG27AQ: Výkonný 27“ LED monitor s bohatou výbavou (90LM0500-B01370)

Jaký je rozlišení monitoru ASUS VG27AQ?

ASUS VG27AQ je výkonný 27“ LED monitor, ktorý ponúka široké spektrum funkcií a vlastností, ktoré ho robia skvelou voľbou pre hráčov a profesionálnych používateľov. Tento monitor je vybavený technológiou IPS, ktorá zabezpečuje dokonalé farby a vysokú kvalitu obrazu. Okrem toho má aj vysokú obnovovaciu frekvenciu a nízku odozvu, čo z neho robí skvelý monitor pre hry. V tejto recenzii sa pozrieme na výhody a nevýhody tohto monitora a porovnáme ho s konkurenčnými produktami.

Design a vzhľad

ASUS VG27AQ je skutočne dobre vyrobený monitor, ktorý sa môže pochváliť moderným a atraktívnym dizajnom. Tento monitor má tenké rámiky a minimalistický vzhľad, ktorý sa hodí do akéhokoľvek pracovného alebo herného prostredia. Okrem toho má aj veľmi dobrú ergonómiu, čo znamená, že je možné ho nastaviť na výšku, nakloniť alebo otočiť podľa potreby.

Kvalita obrazu

Jednou z najlepších vlastností ASUS VG27AQ je jeho kvalita obrazu. Tento monitor používa technológiu IPS, ktorá umožňuje široké pozorovacie uhly a dokonalé farby. Okrem toho je tento monitor kalibrovaný na továrni, čo znamená, že ponúka vysokú presnosť farieb a konzistentnosť obrazu. Tento monitor má aj vysokú obnovovaciu frekvenciu 165 Hz a nízku odozvu 1 ms, čo z neho robí skvelý monitor pre hry.

Funkcie a výbava

ASUS VG27AQ má tiež veľa užitočných funkcií a výbavy, ktoré ho robia skvelým monitorom pre profesionálnych používateľov a hráčov. Tento monitor má funkcie ako Adaptive Sync, ktorá zabezpečuje hladký obraz bez trhania a preblikávania, a HDR, ktorá zlepšuje jas a kontrast obrazu. Tento monitor má tiež veľa pripojiteľností, vrátane DisplayPort, HDMI a USB portov.

Výhody

– Vysoká kvalita obrazu s technológiou IPS
– Vysoká obnovovacia frekvencia a nízka odozva pre hry
– Veľké množstvo funkcií a výbavy
– Skvelá ergonómia a moderný vzhľad

Nevýhody

– Vyššia cena v porovnaní s niektorými konkurenčnými produktmi

Porovnanie produktu ASUS VG27AQ s konkurenčnými produktami

ASUS VG27AQ BenQ EX2780Q Acer Predator XB273K LG 27GL83A-B
Cena €599.99 €449.99 €1,199.00 €399.00
Veľkosť 27“ 27“ 27“ 27“
Rozlíšenie 2560×1440 2560×1440 3840×2160 2560×1440
Technológia IPS IPS IPS IPS
Obnovovacia frekvencia 165 Hz 144 Hz 144 Hz 144 Hz
Odozva 1 ms 5 ms 4 ms 1 ms
HDR Áno Áno Áno Áno
Adaptive Sync Áno Áno Áno Áno
Pripojiteľnosť DisplayPort, HDMI, USB DisplayPort, HDMI, USB-C DisplayPort, HDMI, USB DisplayPort, HDMI

ASUS VG27AQ je vynikajúci monitor s vysokou kvalitou obrazu, vysokou obnovovacou frekvenciou a nízkou odozvou. Okrem toho má aj veľa užitočných funkcií a pripojiteľností. V porovnaní s konkurenčnými produktmi má vyššiu cenu, ale ponúka aj lepšiu výbavu a kvalitu obrazu. BenQ EX2780Q je lacnejší monitor s podobnými vlastnosťami a výbavou. Acer Predator XB273K je drahší monitor s vyšším rozlíšením, ale má tiež vysokú obnovovaciu frekvenciu a nízku odozvu. LG 27GL83A-B je lacnejší monitor s podobnými vlastnosťami a kvalitou obrazu ako ASUS VG27AQ.

Celkovo je ASUS VG27AQ vynikajúci monitor pre hráčov a profesionálnych používateľov, ktorí hľadajú vysokú kvalitu obrazu a výbavu. Jeho vyššia cena je odôvodnená vysokými výkonmi a funkčnosťou. Ak hľadáte podobný monitor s nižšou cenou, môžete zvážiť LG 27GL83A-B alebo BenQ EX2780Q. Ak