Recenzia monitora HP Z38c: Výkonný zobrazovač s USB-C konektivitou a obrovskou obrazovkou

Jaké připojovací možnosti nabízí monitor HP Z38c?

Ak hľadáte monitor s obrovskou obrazovkou, vysokým rozlíšením a výbornými farbami, monitor HP Z38c by mohol byť práve ten správny pre vás. Tento monitor má 37,5-palcový zakrivený displej s rozlíšením 3840 x 1600 pixelov, ktorý ponúka veľké množstvo priestoru na prácu a zlepšuje aj zážitok z hrania hier alebo sledovania filmov. Navyše, monitor HP Z38c je vybavený USB-C konektivitou, ktorá umožňuje pripojenie zariadení, ako sú notebooky alebo smartfóny, a nabíjanie ich zároveň.

Dizajn

Monitor HP Z38c má naozaj pôsobivý dizajn. Jeho zakrivený displej vytvára pocit, že sa nachádzate v strede diania a ponúka vám skutočne obrovské množstvo priestoru na prácu. Okrem toho, jeho minimalistický a elegantný vzhľad sa hodí do každého pracovného prostredia. Monitor má tiež možnosť nastavenia výšky, sklonu a otočenia, takže si ho môžete prispôsobiť podľa svojich potrieb a zvyšuje to pohodlie pri práci.

Výkon

Monitor HP Z38c je vybavený modernou technológiou, ktorá zaručuje vysoký výkon a kvalitu obrazu. Jeho IPS panel ponúka vynikajúce farby a kontrast aj pri širokom pozorovacom uhle. Rozlíšenie 3840 x 1600 pixelov zase zaručuje, že budete mať dostatok priestoru na prácu aj na zobrazovanie viacerých okien súčasne. Monitor má tiež možnosť rozdelenia obrazovky na viacero častí, čo môže byť veľmi užitočné pri práci s viacerými aplikáciami naraz.

Konektivita

Jednou z najväčších výhod monitora HP Z38c je jeho USB-C konektivita. Tá umožňuje pripojenie zariadení, ako sú notebooky alebo smartfóny, a nabíjanie ich zároveň. Navyše, monitor má aj ďalšie konektivity, ako sú HDMI, DisplayPort a USB-A porty, takže si môžete pripojiť aj iné zariadenia a periférie.

Porovnanie s konkurenčnými produktami

Monitor HP Z38c Dell UltraSharp U3818DW LG 38WK95C-W Asus ROG Swift PG35VQ
Veľkosť 37,5 palcov 37,5 palcov 37,5 palcov 35 palcov
Rozlíšenie 3840 x 1600 3840 x 1600 3840 x 1600 3440 x 1440
Panel IPS IPS IPS VA
Konektivita USB-C, HDMI, DisplayPort, USB-A USB-C, HDMI, DisplayPort, USB-A USB-C, HDMI, DisplayPort, USB-A HDMI, DisplayPort, USB-A
Cena 1 199,99 € 1 199,99 € 1 029,99 € 2 999,99 €

Záver

Monitor HP Z38c je vynikajúci zobrazovač pre tých, ktorí hľadajú veľkú obrazovku s vysokým rozlíšením a výbornými farbami. Jeho USB-C konektivita a možnosť rozdelenia obrazovky na viacero častí sú ďalšími výhodami, ktoré ho robia ideálnym pre pracovné prostredie. Jeho cena je síce vyššia, ale vzhľadom k jeho vlastnostiam a výkonu, ide o investíciu, ktorá sa môže vyplatiť. Ak hľadáte niečo podobné, môžete zvážiť aj konkurenčné produkty, ako sú Dell UltraSharp U3818DW, LG 38WK95C-W alebo Asus ROG Swift PG35VQ.