Recenzia monitora DELL S2421HN: Výkonný IPS LED monitor s vysokým rozlíšením a plynulým pohybom

Aké užívateľské vlastnosti má monitor DELL S2421HN?

Monitor je jedným z najdôležitejších zariadení pri práci s počítačom. Preto je dôležité vybrať si kvalitný monitor s dobrými parametrami a vlastnosťami, ktoré vyhovujú našim požiadavkám. V dnešnej recenzii sa pozrieme na monitor DELL S2421HN, ktorý patrí medzi výkonné IPS LED monitory s vysokým rozlíšením a plynulým pohybom.

Parametre a vlastnosti

Monitor DELL S2421HN má uhlopriečku 24 palcov s rozlíšením Full HD (1920 x 1080 pixelov). Displej je typu IPS LED s podsvietením pomocou LED diód, ktoré zabezpečujú vysoký kontrast a jasnú farbu. Odezva displeja je veľmi nízka, iba 4 ms, čo znamená, že obraz je plynulý aj pri rýchlych pohyboch. Monitor má aj funkciu AMD FreeSync, ktorá synchronizuje obnovovaciu frekvenciu monitora s grafickou kartou, aby sa minimalizovalo trhanie obrazu a zároveň sa zvýšila plynulosť obrazu.

Monitor má tiež možnosť nastavenia náklonu až do uhla 5 stupňov dopredu alebo 21 stupňov dozadu, čo zabezpečuje pohodlné pozorovanie obrazu z rôznych uhlov. Displej má aj tenké rámiky, ktoré znižujú odlesky a zabezpečujú väčší priestor pre zobrazenie obrazu.

Výkon a použitie

Monitor DELL S2421HN je vynikajúci pre prácu aj hranie hier. Vďaka vysokému kontrastu a jasnej farbe je obraz veľmi detailný a ostrý. Odezva displeja 4 ms zabezpečuje plynulosť obrazu aj pri rýchlych pohyboch, čo je veľmi dôležité pri hrách, kde sa často vyskytujú rýchle pohyby a akcie. Funkcia AMD FreeSync dokáže minimalizovať trhanie obrazu a zabezpečiť plynulý pohyb, čo zvyšuje potešenie z hrania hier.

Monitor je vhodný aj pre prácu s grafikou a videom, pretože vysoké rozlíšenie a farebná hĺbka zabezpečujú presnú reprodukciu farieb a detailov. Tento monitor je tiež vhodný pre prácu s dokumentami, pretože jeho uhlopriečka 24 palcov a rozlíšenie Full HD umožňujú zobrazenie väčšieho množstva informácií na obrazovke.

Zhrnutie

Monitor DELL S2421HN je vynikajúci IPS LED monitor s vysokým rozlíšením a plynulým pohybom. Jeho vlastnosti a parametre ho robia vhodným pre prácu aj hranie hier. Vysoký kontrast a jasná farba zabezpečujú detailný a ostrý obraz, ktorý je príjemný pre oči. Odezva displeja 4 ms a funkcia AMD FreeSync minimalizujú trhanie obrazu a zabezpečujú plynulý pohyb. Monitor je tiež vhodný pre prácu s grafikou a videom, pretože zabezpečuje presnú reprodukciu farieb a detailov.

Nižšie je tabuľka, ktorá zobrazuje porovnanie monitora DELL S2421HN s tromi konkurenčnými produktami:

Produkt Uhlopriečka Rozlíšenie Odezva displeja Funkcia FreeSync/G-Sync
DELL S2421HN 24 palcov 1920 x 1080 pixelov 4 ms AMD FreeSync
ASUS TUF Gaming VG249Q1R 23,8 palcov 1920 x 1080 pixelov 1 ms AMD FreeSync
LG 24GL650-B 23,6 palcov 1920 x 1080 pixelov 1 ms NVIDIA G-Sync
AOC C24G1 23,6 palcov 1920 x 1080 pixelov 1 ms AMD FreeSync

Monitor DELL S2421HN sa v porovnaní s konkurenčnými produktami vyznačuje vysokým kontrastom, jasnou farbou a vysokou presnosťou reprodukcie farieb. Odezva displeja 4 ms a funkcia AMD FreeSync zabezpečujú plynulý pohyb a minimalizujú trhanie obrazu. Monitor DELL S2421HN je tiež vhodný pre prácu s dokumentami, pretože jeho uhlopriečka 24 palcov a rozlíšenie Full HD umožňujú zobrazenie väčšieho množstva informácií na obrazovke.