Recenzia monitora HP Z32 s 31,5“ obrazovkou, UHD rozlíšením 4K a konektormi USB, HDMI a DP

Aký je typ a časová odozva obrazu?

HP Z32 monitor je ideálnym riešením pre tých, ktorí potrebujú rozsiahlu obrazovku s vysokým rozlíšením. Tento monitor má 31,5 palcovú obrazovku s UHD rozlíšením 4K, ktoré poskytuje ostrý obraz s výbornými detailmi. Okrem toho má monitor tiež rôzne konektory, ako sú USB, HDMI a DP, čo umožňuje pripojenie k rôznym zariadeniam.

Obrazovka

HP Z32 monitor má 31,5 palcovú obrazovku s UHD rozlíšením 4K, čo znamená, že má 3840 x 2160 pixelov. Týmto rozlíšením môže monitor zobraziť vynikajúci obraz s veľmi jemnými detailmi. Farby sú tiež veľmi živé a presné. Monitor má tiež IPS panel, ktorý zabezpečuje, že farby zostanú rovnaké aj pri pozorovaní z rôznych uhlov. Tento monitor má tiež funkciu Low Blue Light, ktorá znižuje množstvo modrého svetla, ktoré môže byť škodlivé pre oči.

Konektory

HP Z32 monitor má rôzne konektory, ako sú USB, HDMI a DP, čo umožňuje pripojenie k rôznym zariadeniam. Monitor má 4 USB porty, z ktorých dva sú typu C, ktoré sú veľmi užitočné pre pripojenie notebookov a iných zariadení. Monitor tiež obsahuje dva HDMI porty, ktoré umožňujú pripojenie k rôznym zariadeniam, ako sú herné konzoly alebo set-top boxy, a tiež jeden DisplayPort pre pripojenie počítačov.

Design

HP Z32 monitor má moderný dizajn s tenkými okrajmi, ktoré umožňujú veľký obrazový priestor. Stojan monitora je tiež veľmi stabilný a umožňuje nastavenie výšky, naklápania a otáčania. Monitor má tiež VESA mount, ktorý umožňuje pripojenie k stojanom tretích strán.

Porovnanie s konkurenciou

Monitor HP Z32 Dell S3221QS LG 32UN880-B Samsung U32J590UQU
Veľkosť obrazovky 31,5″ 32″ 31,5″ 32″
Rozlíšenie UHD 4K UHD 4K UHD 4K UHD 4K
Konektory USB, HDMI, DP USB, HDMI, DP USB-C, HDMI, DP 2x HDMI, DP
Cena 799€ 799€ 899€ 499€

Záver

HP Z32 monitor je vynikajúcim riešením pre tých, ktorí potrebujú veľkú obrazovku s vysokým rozlíšením a rôznymi konektormi. Monitor má veľmi vysokú kvalitu obrazu a živé a presné farby. Okrem toho má monitor tiež moderný dizajn s tenkými okrajmi a stabilným stojanom. Cena monitora je síce vyššia ako niektorých konkurentov, ale kvalita obrazu a konektivity sú určite dôvodom pre túto investíciu.