Recenzia monitora iiyama XU2390HS: Kvalitný IPS panel so všestrannými konektormi a integrovanými reproduktormi

Aké konektory obsahuje monitor iiyama XU2390HS?

Monitor iiyama XU2390HS je vynikajúci výber pre tých, ktorí hľadajú kvalitný monitor s vysokým rozlíšením a širokými pozorovacími uhlami. Tento monitor má IPS panel s rozlíšením 1920 x 1080 pixelov, ktorý vám poskytne čistý a jasný obraz, bez ohľadu na to, aký je váš pozorovací uhol. Okrem toho je vybavený všestrannými konektormi a integrovanými reproduktormi, takže môžete pripojiť svoje zariadenia a užiť si vysoko kvalitný zvuk a obraz.

Kvalita obrazu

IPS panel, ktorý používa monitor iiyama XU2390HS, je jedným z najlepších typov panelov na trhu. Tento panel poskytuje vysoký kontrast a farby, ktoré sú výrazné a živé. Okrem toho vám IPS panel umožní sledovať obraz z akéhokoľvek uhla, čo je výhodou pre tých, ktorí potrebujú monitor pre prácu alebo zábavu. Tento monitor má rozlíšenie 1920 x 1080 pixelov, čo znamená, že môžete sledovať videá a fotografie v plnej kvalite. Okrem toho je obraz veľmi jasný a čistý, takže sa nemusíte obávať žiadneho rozmazania alebo iných vizuálnych problémov.

Konektory

Monitor iiyama XU2390HS je vybavený všestrannými konektormi, takže môžete pripojiť svoje zariadenia bez problémov. Máte k dispozícii konektor HDMI, DVI-D a VGA, takže môžete pripojiť vaše počítače, notebooky, herné konzoly a ďalšie zariadenia. Okrem toho má tento monitor aj vstavaný USB hub, ktorý vám umožní pripojiť viacero zariadení naraz. Tento hub má dva porty, takže môžete pripojiť napríklad myš a klávesnicu a ušetriť si tak veľa miesta na stole.

Reproduktory

Monitor iiyama XU2390HS má vstavané reproduktory, ktoré vám umožnia počúvať hudbu a sledovať filmy bez potreby pripojenia externých reproduktorov. Tieto reproduktory majú výkon 2 x 1 W, takže vám poskytnú dostatočne silný zvuk pre vašu zábavu a prácu. Samozrejme, ak chcete počúvať hudbu alebo sledovať filmy s väčšou kvalitou zvuku, môžete pripojiť externé reproduktory cez konektory, ktoré sú k dispozícii na monitore.

Nižšie uvádzame tabuľku s porovnaním monitora iiyama XU2390HS s tromi konkurenčnými produktami:

| Model | iiyama XU2390HS | ASUS VS239H-P | Dell U2415 | HP Pavilion 22CWA |
| — | — | — | — | — |
| Rozlíšenie | 1920 x 1080 | 1920 x 1080 | 1920 x 1200 | 1920 x 1080 |
| Panel | IPS | IPS | IPS | IPS |
| Počet konektorov | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Vstavané reproduktory | Áno | Nie | Nie | Nie |
| Typ pomeru strán | 16:9 | 16:9 | 16:10 | 16:9 |
| Cena | € 170 | € 160 | € 260 | € 90 |

Ako môžete vidieť, monitor iiyama XU2390HS má niekoľko výhod oproti konkurenčným produktom. Má vstavané reproduktory, čo niektoré z ostatných monitorov nemajú, a má tiež nižšiu cenu ako niektoré z konkurenčných produktov. Okrem toho má IPS panel, ktorý je menej bežný na trhu a poskytuje vysokú kvalitu obrazu. V porovnaní s ostatnými monitorami má však najnižšie rozlíšenie, čo môže byť pre niektorých používateľov nevýhodou.

Záver

Monitor iiyama XU2390HS je vynikajúci výber pre tých, ktorí hľadajú kvalitný monitor s vysokým rozlíšením, všestrannými konektormi a integrovanými reproduktormi. IPS panel, ktorý používa tento monitor, poskytuje vysokú kvalitu obrazu a umožňuje vám sledovať obraz z akéhokoľvek uhla. Okrem toho má tento monitor vstavaný USB hub a vstavané reproduktory, takže môžete pripojiť viacero zariadení naraz a užiť si vysoko kvalitný zvuk a obraz. Celkovo je monitor iiyama XU2390HS vynikajúci výber pre tých, ktorí potrebujú kvalitný monitor pre prácu alebo zábavu.