Recenzia monitora NEC EA271U: Vynikajúci 27“ LED monitor s IPS panelom a 4K rozlíšením

Aký je štandardný počet obnovovacích frekvencií pre tento monitor?

Monitor NEC EA271U je vynikajúci produkt, ktorý ponúka skvelé vlastnosti a funkcie, ktoré ocenia najmä profesionáli a nároční používatelia. Tento 27-palcový LED monitor s IPS panelom a 4K rozlíšením je ideálny pre prácu s grafikou, fotografiou a videom, ale aj pre hranie hier a sledovanie filmov. V tejto recenzii sa pozrieme na jeho najdôležitejšie vlastnosti a porovnáme ho s niektorými konkurenčnými produktami.

Špecifikácie a vlastnosti

Monitor NEC EA271U ponúka 27-palcový IPS panel s rozlíšením 3840 x 2160 pixelov, čo zodpovedá 4K rozlíšeniu. Tento panel ponúka vysoký dynamický kontrast 1000:1 a jas až 350 cd/m2, čo zaručuje jasný a prehľadný obraz aj pri náročných podmienkach. Monitor má tiež 10-bitovú farebnú hĺbku a pokrýva 100% sRGB farbový priestor, čo zaručuje presné a živé farby.

Monitor NEC EA271U má tiež množstvo funkcií, ktoré zlepšujú používateľský zážitok a pohodlie. Patrí medzi ne napríklad funkcia Flicker-free, ktorá redukuje blikanie obrazu a šetri oči používateľa. Monitor tiež obsahuje funkciu Low Blue Light, ktorá znižuje množstvo modrého svetla, ktoré môže poškodzovať oči. Monitor má tiež vstavané reproduktory a USB hub s tromi portmi, čo zvyšuje jeho univerzálnosť a prispôsobivosť.

Výkon a kvalita obrazu

Monitor NEC EA271U ponúka vysokú kvalitu obrazu, ktorá zodpovedá jeho vysokým špecifikáciám. IPS panel ponúka vysoký dynamický kontrast a jas, čo zaručuje jasný a prehľadný obraz. Farebná reprodukcia je presná a živá, čo je dôležité najmä pre profesionálov, ktorí pracujú s grafikou a fotografiou. Monitor tiež ponúka vysokú presnosť farieb, čo zaručuje, že farby na obrazovke sa zhodujú s farbami v tlači.

Monitor NEC EA271U tiež ponúka rýchlu odozvu a nízke oneskorenie vstupu, čo je dôležité pre hranie hier a sledovanie filmov. Odozva je 5 ms a oneskorenie vstupu je len 10 ms, čo zaručuje, že obraz na obrazovke reaguje rýchlo a presne.

Dizajn a ergonómia

Monitor NEC EA271U má moderný a elegantný dizajn, ktorý sa hodí do každého pracovného prostredia. Rám je tenký a čierny, čo zvyšuje pocit priestoru a umožňuje ľahké prechádzanie medzi oknami. Monitor tiež ponúka vysokú ergonómiu a prispôsobivosť. Stojan je nastaviteľný výškovo, nakloniteľný a otočiteľný, čo umožňuje používateľom prispôsobiť monitor svojim potrebám a zlepšiť svoje pohodlie a produktivitu.

Monitor NEC EA271U sa vyznačuje vysokým kvalitou obrazu, rýchlym výkonom a vysokou ergonómiou, čo ho robí ideálnym pre pracovné prostredie. Porovnajme ho s niektorými konkurenčnými produktami.

Monitor NEC EA271U ASUS PA279Q Dell UltraSharp U2718Q BenQ PD2700U
Panel IPS IPS IPS IPS
Rozlíšenie 3840 x 2160 2560 x 1440 3840 x 2160 3840 x 2160
Jas 350 cd/m2 350 cd/m2 350 cd/m2 350 cd/m2
Odporúčaná cena 929,99 € 899,99 € 819,99 € 499,99 €

Monitor NEC EA271U sa vyznačuje vysokým rozlíšením a vysokou presnosťou farieb, čo ho robí ideálnym pre profesionálov. Jeho cena je trochu vyššia ako u niektorých konkurenčných produktov, ale ponúka lepšie vlastnosti a funkcie.

Záver

Monitor NEC EA271U je vynikajúci produkt, ktorý ponúka vysokú kvalitu obrazu, rýchly výkon a vysokú ergonómiu. Jeho vysoké rozlíšenie a presnosť farieb ho robia ideálnym pre profesionálov, ktorí pracujú s grafikou a fotografiou. Jeho cena je trochu vyššia ako u niektorých konkurenčných produktov, ale ponúka lepšie vlastnosti a funkcie. Ak hľadáte kvalitný monitor pre svoje pracovné prostredie, NEC EA271U by mal byť na vašom zozname.