Recenzia: Pevný disk WD BLUE SSD s kapacitou 2TB – výkonný a spoľahlivý

Aké sú náklady na pevný disk WD BLUE SSD s kapacitou 2TB?

WD BLUE SSD s kapacitou 2TB je pevný disk s vysokou rýchlosťou prenosu dát a spoľahlivosťou. Tento produkt je ideálny pre použitie v počítačoch, notebookoch, herných konzolách a iných zariadeniach, kde je potrebné mať dostatok miesta na ukladanie súborov.

Výkon

Pevný disk WD BLUE SSD s kapacitou 2TB patrí medzi najvýkonnejšie SSD disky na trhu. S rýchlosťou čítania a zápisu dát až 560 MB/s, tento produkt ponúka vynikajúci výkon, ktorý umožňuje rýchle otváranie súborov a programov. Okrem toho, vďaka technológii NAND a 3D NAND, tento pevný disk ponúka nízku spotrebu energie a vysokú odolnosť voči nárazom a vibráciám.

Spoľahlivosť

WD BLUE SSD s kapacitou 2TB je spoľahlivý pevný disk, ktorý vám poskytne bezproblémové ukladanie a prehrávanie vašich súborov. Tento produkt je vybavený technológiou TLC (Triple-Level Cell), ktorá zvyšuje jeho životnosť a znižuje riziko straty dát. Okrem toho, WD BLUE SSD s kapacitou 2TB je vybavený aj technológiou TRIM, ktorá minimalizuje množstvo nepotrebných dát a zvyšuje tak jeho výkon.

Zhrnutie

Pevný disk WD BLUE SSD s kapacitou 2TB je vynikajúci produkt, ktorý ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť. S rýchlosťou čítania a zápisu dát až 560 MB/s a technológiou TLC, tento pevný disk vám poskytne bezproblémové ukladanie a prehrávanie vašich súborov. Okrem toho, vďaka technológii TRIM a 3D NAND, tento produkt ponúka vysokú odolnosť voči nárazom a vibráciám a nízku spotrebu energie.

Produkt Rýchlosť čítania a zápisu dát Kapacita Cena
WD BLUE SSD s kapacitou 2TB 560 MB/s 2TB 250€
Samsung 970 EVO Plus s kapacitou 2TB 3500 MB/s 2TB 450€
Crucial MX500 s kapacitou 2TB 560 MB/s 2TB 200€
SanDisk Ultra 3D s kapacitou 2TB 560 MB/s 2TB 230€

WD BLUE SSD s kapacitou 2TB ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť za relatívne nízku cenu v porovnaní s konkurenčnými produktami. Samsung 970 EVO Plus s kapacitou 2TB ponúka vysokú rýchlosť čítania a zápisu dát, ale za vyššiu cenu. Crucial MX500 s kapacitou 2TB je podobný produkt ako WD BLUE SSD, ale s nižšou rýchlosťou čítania a zápisu dát. SanDisk Ultra 3D s kapacitou 2TB je podobný produkt ako WD BLUE SSD, ale s niektorými nedostatkami v oblasti spoľahlivosti a výkonu.